luni, 27 februarie 2012

Servicii pre-press

creatie de sigle si concepte grafice;
machetare pentru diverse lucrari:
- carti de vizita, flyere,
- pliante, afise,
- mape;



Carti de vizita
Fara doar si poate orice întâlnire de afaceri impune un schimb de cărţi de vizită. De aceea, va trebui sa alegi modelul de carte de vizita care te reprezinta.
Aici vei gasi zeci de modele de carti de vizita din care sa alegi. Daca iti doresti mai mult iti vom macheta propriul model de carte de vizita  la un nível profesionist conform cerintelor tale.

Flyere

Flyerele publicitare reprezinta cea mai ieftina metoda de informare in masa.
Fie ca sunt impartite pe strada sau livrate in cutia postala, acestea vor creste expunerea firmei dumneavoastra.
Formate uzuale: 3/A4 (reprezinta cel mai cunoscut format de flyer), A6, A5, A4 (acesta fiind cel mai des folosit in cadrul prezentarilor de evenimente).

Pliante

De ce pliante? In primul rand pentru ca reprezinta o forma din ce în ce mai agreata de marii retalieri de a-si promova produsele reprezentand instrumente de marketing foarte eficiente.
Potrivit unor studii citate de ziarul Adevarul o gospodarie din tara noastra primeste anual aproximativ 35 de pliante publicitare, de douazeci de ori mai putin decat media europeana. Astfel, în casuta postala a unui occidental intra anual circa 700 de pliante publicitare si flyere. Aceasta metoda de marketing, care
necesita cheltuieli minime si care s-a dovedit foarte eficienta în strainatate, înca este in dezvoltare în Romania. Potentialul este urias, pliantele fiind instrumentul de marketing preferat în randul retailerilor.
Pentru locuitorii marilor aglomeratii urbane si nu numai, nu mai este nici o surpriza sa-si gaseasca cutia postala ticsita cu pliante, flyere si fluturasi publicitari.
Fie ca vin de la Carrefour, Bricostore, Praktiker, Mobexpert sau din sistemul bancar, pliantele au devenit o forma din ce în ce mai agreata de marii retalieri de a-si promova produsele si implicit, de a atrage cat mai multi clienti în magazine. Specialistii numesc acest fenomen "letterbox marketing", si este considerat ca fiind cel mai eficient canal de promovare pentru retail.

Formate uzuale pliante:
A4 pliat in 3 la format finit 210x100 mm
A4 pliat in 2 la format finit 210x150 mm
A3 pliat in 2 la format finit 210x300 mm

Afise publicitare

Afisele publicitare (postere) reprezinta o metoda de marketing cu un impact urias asupra populatiei si ca urmare un design atragator poate atrage noi clienti.
Au un impact puternic de promovare producand impresii puternice. Prin plasarea lor in spatii publice sunt ideale pentru promovarea evenimentelor de tot felul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu